Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Online World's
entryaboutLink




Raya .
Isnin, 22 Ogos 2011 | 0 comment(s)
kau tahuu .. aku dah takde mood nak raya sebb kauu !
aku benci perangai kau yang suke campor , urusan keluarga dgn sekolah .
kau bukan pengetua sekolah aku tu pun .
takperlu kau nak msok cmpor urusan akuu .
aku okayy .. tanpa kau .
aku boleh masak , bsoh kaen , iron baju tanpa kau .
hummm .. aku mintak maaf if selame ni aku kurang ajar dengan kau .
akuu nak kauu faham akuu .
aku pening dengan family problem niyy .
HOPEFULLYY , kau faham keadaan akuu .
homework aku taksiap sebab asyik bertengkar dengan kauu .
aku nak macam duluu , aku tahuu kau pun pening dengan problem niyy ,
INSYAALLAH , aku akan buad yang terbaik dlm exam akhir tahun untok membanggakan kauu ,.
lepass tu aku akan pergii .
:)




Older Post . Newer Post