Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Online World's
entryaboutLink




Cinta 34 segi ♥
Jumaat, 25 November 2011 | 0 comment(s)
tengok tittle kat atas tu .. cute je kan ? cinta sape la tu ade 34 segi ♥ ?
disebabkan kau orang dah bace ni .. #apa aku merapu neh ? Sebenarnya .. dah lama .. tengok dari dia jauh je pun .. aku taksuka sangat dengan die ni .. kalau die masuk klass , aku dah start buat muka . taktau la , satu hari tu .. family aku rancang nak 'merapatkan' kami .. aku mulanya taknak .. tapi nak buat mcm mana kan ? family yang suruh . #ikotkan aku .. nak je lari rumah . haha 
Ayah aku bagi harapan tinggi untuk aku dekat dengan dia ♥ .. first , aku cuak siot ! dia ni susah  nak dekat . aku mmg nak tembak je dia nehh ! #taksampai hati pulak kan ?
Mak aku sayang gila dengan dia , boleh kata bestfriend lah kan ? tapi , dengan aku mcm musuh ketat , mmg takley jumpa , kalau aku jumpa die , mmg tertidolah aku .. hahaha #teruk gila aku nih! .. Satu hari , aku ikot kawan-kawan study sama-sama .. tupppp tupppp , dia ada sekali . Ah sudahh ! terdetik hati aku nak sayang dia tapi apakan daya .. bukan jodoh kami .. Time exam tuu , aku studyy pasal benda yang susah ni . aku mmg fed-up giler ahh ! lepas exam , keputusan kluar .. ATHIRAH SHAKINAH BT MAHADI .. your MATHEMATICS is WORSE !STUDY MORE ATHIRAH ! 


pengajaran cerita aku : jangan benci pelajaran mathematics nehh . kan result dah chanteq !


p/s : aku dapat number yang oke-oke yaww :] #takyah nak kutuk result aku . mama aku tak cakap pape pun ! :P




Older Post . Newer Post