Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Online World's
entryaboutLink




Rakan :]
Sabtu, 26 November 2011 | 0 comment(s)
Assalamualaikum , Readers ! harini aku nak membebel pasal kawan-kawan akuu :] Dorang ni hebat , sampai aku pun tak buleh jadi mcm dorg .. Kawan , thanks for everything :]


( Bestfriend comel )

Nama dia Yasmeen Farahin . *Sedapkan ? mcm ayam goreng ! . Dia ni dah la comel , baik , sekepala lagi dengan aku , kalau aku melawak , die gelak tak henti-henti .. Dia ni memang kegilaan ramai la , ramai mintak nombor kat dia . #awekcunlahkatakannn :] . Kawan , Die ni darling aku tahuu ? jangan berani-berani kauorang sakiti die , kalu tak .. nahas aku kerjakan ! :D


( budak keras kepala XD )

Hey , ini budak ahh , manyak keras kepala ohh .. tapi bila ade problem .. aku tukang dengar .. haha , aku takkesah pun .. Sharing is Caring :] .. Aida Ras Natasya nama diberii ,.. #ceh , berpantun pulokk !
Okay , kepada bie Aida ni , takecare kawan aku yaww :] jangan sakiti hati dia okayy ? 

( teman satu kepala XD )

Ni .. Raja Natasya Farhana , kawan satu kepala dengan aku .. kalau bab-bab komputer or blog , jumpa kami yaww :] . haha , kadang-kadang bila sengal aku dah sampai , die layan je .. Tasya , kau mmg kawan yang baik :]



(pasangan couple yang sweet !)

Yang pakai topi tu Nama dia Muhammad Nur Azan :] .. Yang pegang burung cute like me tu Ain Atia :]
Azan : kau tahu tak .. kau kawan aku yang paling sengal .. tapi , baik . HAHA . takecare kawan aku tu !
Ain :  Hilangkanlah perangai bangga budak nih (azan) .. err ? Takecare kawan sengal saya :]



(honeybunny saya XD )

Okay . Ini Sara md Zin (akutaktauapenamepenuhhoneyakuni!) .. Darling saya ni comel tahuu ? *kalau dh tau diam-diam je .. Selalu layan perangai gila akuu yang sengal-sengal nehh . :] die sudah ditaken oleh Ashraff :]
takecare honeybunny saya ni oke ?

Hah , dah panjang aku membebel .. Chio dulu , byebye , Assalamualaikum :]
p/s : kepada sesaper yang takde dalam list .. sorry .. tunggu sambungan Rakan-II :] okay ?







Older Post . Newer Post